Międzynarodowe numery 800 oraz lokalne numery zagraniczne
Co zrobić, aby Twoi zagraniczni kontrahenci mogli dodzwonić się do Twojej firmy w Polsce lub gdziekolwiek na świecie? Pracownik recepcji fimry zna język angielski, a firmie zależy na najwyższym poziomie obsługi klientów posługujących się hiszpańskim.TeleOK ma gotowe rozwiązanie.
- klienci Twojej firmy będą mogli dodzwonić się do Twojej firmy na numery lokalne w ponad 100 krajach,
- udostępnimy usługi dodane dzięki którym obsługa kontrahentów z Hiszpanii odbędzie się u konsultanta ze znajomością języka hiszpańskiego, a kontrahentów z Francji przełączymy do pracownika ze znajomością francuskiego.
Międzynarodowe numery TeleOK zapewnią efektywny kontakt z Twoją firmą w każdym z ponad 100 krajów, które obsługujemy. Każdy kontrahent, klient zainteresowany usługami firmy zadzwoni na numer w swoim kraju. Takie połączenie zostanie obsłużone zgodnie z Państwa oczekiwaniami. Klient uzyska informacje o usługach i produktach gdy połączenie przekierujemy do określonego pracownika. Możemy też odtworzyć komunikat powitalny w określonym języku, a następnie umieścić w kolejce Call Center.
Międzynarodowe numery są dedykowane dla firm, które szukają swojego miejsca na rynkach zagranicznych, lub posiadają ustaloną pozycję i renomę w wielu krajach.
Lokalne numery zagraniczne
Lokalny numer zagraniczny ułatwia kontakt z firmą. Osoby dzwonią na numer lokalny dzięki czemu mogą mieć poczucie, że Twoja firma dba o dobre relacje z klientami. Zwiększy to szanse ich pozyskania i utrzymania w dalszej perspektywie.
TeleOK oferuje lokalne numery zagraniczne z ponad 100 krajów. Można się na nie dodzwonić z danego kraju ale również z zagranicy po wybraniu numeru kierunkowego kraju oraz numeru lokalnego.
Poniżej podano opłaty za numery zagraniczne w kilkunastu krajach.

Tutaj znajdziesz listę z opłatami oraz warunkami handlowymi dla numerów lokalnych z 30 krajów.
Cennik numery zagraniczne
Zamówienia realizujemy od kilku dni do 4 tygodni liczonych od dokonania przedpłaty oraz otrzymania przez TeleOK podpisanych dokumentów w zależności od kraju, w którym będzie realizowana usługa.
Zachęcamy do składania pytań do TeleOK. W celu uzyskania informacji i propozycji, prosimy o kontakt z Zespołem Sprzedaży TeleOK za pomocą formularza lub poprzez Infolinię TeleOK 801080056.

Miesięczna opłata utrzymaniowa obejmuje pakiet do 500 minut połączeń przychodzących na dany numer w Okresie Rozliczeniowym. TeleOK będzie naliczać opłatę 0,05 PLN netto / 1 minutę po przekraczeniu progu 500 min.
Tutaj znajdziesz listę z opłatami oraz warunkami handlowymi dla numerów lokalnych z 30 krajów.
Lokalne numery 800 (FCS)
Lokalne numery 800 – numer będzie inny w każdym kraju. W każdym kraju uruchamiamy inny numer 800 - darmowy (ang.: free call service, free phone) dla osoby dzwoniącej. W poszczególnych krajach numery mogą zaczynać się od innych cyfr niż 800. Jest to uzależnione od krajowego planu numeracji. Aby dodzwonić się na lokalny numer 800 dzwoni się z reguły tak jak na lokalne numery zagraniczne - bez podawania numeru kierunkowego kraju.
Korzyści z zastosowania lokalnego numeru 800:
Korzyści z zastosowania lokalnego numeru 800:
- poprawa jakości obsługi klienta w danym kraju, większa lojalność klientów,
- ułatwienie kontrahentom kontaktu z firmą i możliwy wzrost obrotów firmy,
- bezproblemowe uruchomienie usługi bez ingerencji w istniejącą infrastrukturę,
- elastyczność rozwiązania - szybka i łatwa modyfikacja usługi, a także jej rozbudowa.
Międzynarodowe numery 800 (UIFN)
Międzynarodowy numer 800 – numer jest taki sam dla krajów, w których został uruchomiony. Sposób wybierania może być inny w różnych krajach i to zależy od planu numeracji w danym kraju. W krajach europejskich będzie się na niego dzwonić wybierając 00 800 987 654 32 a np. w Stanach Zjednoczonych 1 800 987 654 32.
Numer 800 UIFN nie jest dostęny we wszystkich krajach, w których działają numery 800 FCS.
Zamówienia realizujemy od kilku dni do 4 tygodni liczonych od dokonania przedpłaty oraz otrzymania przez TeleOK podpisanych dokumentów w zależności od kraju, w którym będzie realizowana usługa.
Zachęcamy do składania pytań do TeleOK. W celu uzyskania informacji i propozycji, prosimy o kontakt z Zespołem Sprzedaży TeleOK za pomocą formularza lub poprzez Infolinię TeleOK 801080056.