Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij

TeleOK

Infolinia:

801 080 056

Pakiety usług dla Infolinii 801 TeleOK

Dla wyqody naszych Klientów, wprowadziliśmy trzy predefiniowane pakiety inteligentnych usług dla Infolinii 801.

Pakiet MIKRO -  dla małych biur i „start up”

Pakiet MAKRO - duże możliwości

Pakiet MIX - optymalne koszty

Pakiet IVR MIKRO

Przeznaczony dla firm dla których sam numer 801 jest zbyt skromnym rozwiązaniem.

Daje możliwość przełączenia do wybranego działu poprzedzonego komunikatem powitalnym i informacją o godzinach pracy firmy. Dedykowany dla firm znajdujących się w jednej lokalizacji.

Przykładowa konfiguracja - schemat Pakietu Mikro

Przykład 1 - Pakiet Mikro(kliknij aby powiększyć)
Dzięki odtworzonym komunikatom klient ma pewność, że dodzwonił się do właściwej firmy. Po godzinach pracy usłyszy podstawowe informacje o firmie. Osoba dzwoniąca samodzielnie wybiera dział z którym się łączy. Pracownik, dotychczas odbierający i przełączający połączenia do działów, może skupić się na innych czynnościach.
Po połączeniu z wybranym działem, w przypadku nieobecności pierwszego z pracowników lub zajętości jego telefonu, połączenie automatycznie trafi do kolejnego pracownika.

Pakiet IVR MAKRO

Dedykowany dla firm i instytucji posiadających kilka biur.

Wszystkie połączenia trafią do wybranych konsultantów w określonym mieście w Polsce. Państwa atutem, będzie zwiększenie liczby odebranych połączeń. W przypadku zajętości linii pracownika, połączenie trafi do kolejnej osoby. Dzięki większej liczbie  odebranych połączeń telefonicznych następuje wzrost przychodów Firmy i podniesienie jakości obsługi klienta.

Przykładowa konfiguracja - schemat Pakietu Makro

Dzięki odtworzonym komunikatom klient ma pewność, że dodzwonił się do właściwej firmy. Może również wysłuchać informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę lub wybrać inną wersję językową. Kontrahent ma możliwość wyboru tonowego biura dostępnego w menu (np. : „zakład Ełk - wybierz 1”). Podczas aktywnego połączenia klient ma możliwość przełączenia do głównego menu, aby połączyć się z wybranym oddziałem. (np. : „powrót do menu - wybierz 0”).

Po połączeniu z wybraną lokalizacją, w przypadku nieobecności pierwszego z pracowników lub zajętości jego telefonu, połączenie automatycznie trafi do kolejnego pracownika, itd. Po godzinach pracy, osoba dzwoniąca usłyszy podstawowe informacje o firmie i będzie miała możliwość pozostawienia wiadomości głosowej np. z prośbą o odzwonienie. Wiadomość będzie wysłana na wskazaną skrzynkę email w postaci pliku audio a także będzie oczekiwać na odsłuchanie przez panel TeleOK.

Pakiet MIX

Jest dedykowany dla firm, które chciałyby optymalizować koszty.

Zapewnia możliwość elastycznego dopasowania wykorzystywanych narzędzi komunikacyjnych do zmieniających się warunków rynkowych.

W celu optymalizacji kosztów firmy, TeleOK uruchomi dwa numery Infolinii: 801 - do obsługi połączeń z sieci stacjonarnych oraz strefowy (np. warszawski 22) do obsługi połączeń z sieci komórkowych. Obydwa numery będą działały praktycznie tak samo. W celu obniżenia kosztów nie będzie można dodzwonić się z sieci komórkowych na numer 801.

Przykładowa konfiguracja - schemat Pakietu MIX


Dzięki odtworzonym komunikatom kontrahent ma pewność, że dodzwonił się do właściwej firmy. Po godzinach pracy usłyszy podstawowe informacje dotyczące firmy. Kontrahent ma możliwość samodzielnego wyboru działu w firmie. Osoba, która do tej pory odbierała połączenia i przełączała do działów, może skupić się na innych czynnościach. Po połączeniu z wybranym działem, w przypadku nieobecności pierwszego z pracowników lub zajętości jego telefonu, połączenie trafi do kolejnego pracownika.

Nie ma możliwości dodzwonienia się z sieci komórkowych na numer Infolinii 801-0. Brak możliwości odblokowania połączeń z sieci komórkowych na numer infolinii 801-0.

Inteligentne usługi TeleOK

Oprócz wirtualnego systemu przełączeń (IVR) dla Infolinii 801, dowolny pakiet można wzbogacić o zaawansowane technologicznie rozwiązanie Call Center - system kolejkowania rozmów, Rejestrator połączeń lub możliwość integracji systemu telekomunikacyjnego TeleOK z systemami informatycznymi firmy.

Do obsługi klientów przez dział sprzedaży można wykorzystać usługę Call Center. System będzie łączył tylko do aktywnych w danej chwili pracowników - konsultantów. Daje to pewność, że przy wystarczającej obsadzie, klient nie będzie oczekiwał zbyt długo na obsługę. Opcja Call Center jest dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem TeleOK.

Integracja z systemami Klienta przyspiesza i automatyzuje proces uzyskiwania informacji przez kontrahenta. Za pomocą Integracji może np.: sprawdzić co się dzieje z zamówionym produktem o ile zna numer zamówienia, uzyskać telefon do najbliższego oddziału firmy po wprowadzeniu kodu pocztowego, itp.

Zapraszamy do zapoznania się z Inteligentnymi usługami TeleOK.