Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij

Inteligentne usługi TeleOK

Inteligentne usługi TeleOK usprawnią działanie systemu telekomunikacyjnego firmy. Po uruchomieniu usług, Klient jest pewny, że dojdzie do realizacji połączenia z jego biurem obsługi klienta, niezależnie od obsady w danym biurze oraz liczby posiadanych lokalizacji. Po godzinach pracy firmy, kontrahent usłyszy podstawową informację o firmie i jej godzinach pracy.

Wirtualny system przełączeń (IVR)

Jest to zestaw usług, które TeleOK dopasowuje do indywidualnych potrzeb Klienta. Aby zwiększyć liczbę odebranych połączeń, na życzenie Klienta, uruchamiamy Menu tonowe z zapowiedzią słowną wraz z systemem przekierowań. Osoba dzwoniąca sama decyduje z jakim działem firmy chce uzyskać połączenie. Dzięki systemowi przełączeń, komunikaty są dostępne przez 24 godziny na dobę. Aby usprawnić połączenia z pracownikami, uruchamiane są numery wewnętrzne, dzięki czemu system Klienta zamienia się w centralkę telefoniczną. Gdy zachodzi potrzeba, osoby dzwoniące po godzinach pracy mogą pozostawić wiadomości.
Samodzielna modyfikacja wirtualnego systemu przełączeń (IVR) jest możliwa za pomocą Panelu TeleOK.
(więcej)

Wirtualne Call Center

Wirtualne Call Center umożliwia stworzenie profesjonalnego systemu obsługi klienta. Połączenia będą kierowane do dostępnych pracowników. Zarządzaj pracą konsultantów przez innowacyjny Panel TeleOK. (więcej)

Rejestrator rozmów

Nagrywaj i przechowuj przeprowadzone rozmowy telefoniczne: przychodzące, wychodzące, jak i prowadzone przez wirtualne Call Center. Dedykowana konsola umożliwi łatwy dostęp do nagrań. (więcej)

Fax Internetowy

Fax Internetowy pozwala korzystać z pełnej funkcjonalności faksu, bez konieczności jego fizycznego posiadania, oszczędzając tym samym pieniądze, czas i miejsce. Usługa umożliwia wysyłanie i odbieranie faksów przez innowacyjną konsolę. (więcej)