Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij

Korzyści dla Twojej firmy

Co daje panel? Korzyści dla Twojej firmy.

Ułatwia funkcjonowanie firmy w obszarze telekomunikacjipotrzebne usługi możesz uruchomić zdalnie bez kontaktu z operatorem i zbędnych formalności.
 
Umożliwia błyskawiczną reakcję na zmiany w Twojej firmie. Jeżeli Twoi pracownicy pracują na zmiany a grafik ich pracy zmienia się dynamicznie, to w panelu TeleOK bardzo szybko uruchomisz usługę Call Center, która sama będzie łączyć do zalogowanych pracowników.
 
Umożliwia kontrolę połączeń w czasie rzeczywistym (on line). Od razu wiesz kto, gdzie dzwonił i jak długo rozmawiał. Wiesz ile było połączeń do Twoich pracowników. Możesz wygenerować statystyki z wykresami.
 
Kontrola budżetu i obniżenie kosztów. Na bieżąco możesz analizować koszty połączeń i na bieżąco planować swoje wydatki na rozwój usług telekomunikacyjnych. Możesz w każdej chwili doładować konto oraz określić dobowy limit wydatków. Masz pewność, że pracownicy nie wykorzystają więcej środków, niż wpłaciłeś na swoje konto w panelu TeleOK.
 
Bezpieczeństwo Twoich pieniędzy – Twoje środki są bezpieczne, ponieważ tylko autoryzowane przez Ciebie osoby korzystają z usług i wydadzą, co najwyżej tyle ile posiadasz na koncie. Dzięki dobowym limitom, usługi i twój budżet są jeszcze bezpieczniejsze. Nie musisz się obawiać bardzo dużych, nieprzewidzianych wydatków.
 
Znaczne oszczędności, gdyż unikasz zbędnych inwestycji. Nie musisz kupować zbędnych urządzeń np. do uruchomienia usługi Call Center lub IVR. Nie musisz też kupować urządzeń do rejestracji połączeń oraz ponosić rocznych opłat serwisowych za zainstalowane urządzenia.
 
Ograniczenie kosztów zatrudnienia – nie musisz zatrudniać osób zajmujących się systemem telefonicznym, serwisem urządzeń.

Dlaczego warto korzystać z panelu TeleOK? Podsumowanie.


  • szybka modyfikacja i rozbudowa firmowych usług telefonicznych,
  • możliwość dodania dowolnej liczby pracowników,
  • pełna kontrola nad każdym użytkownikiem,
  • kontrola kosztów i możliwość przeglądania listy i kosztów połączeń każdego użytkownika.