Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij

Pomoc

Baza wiedzy jest w trakcie uzupełniania. Nie wszystkie informacje dotyczące usług TeleOK są w tej chwili dostępne. Na bieżąco dodajemy nowe sekcje. Przepraszamy za utrudnienia.


Instrukcje Panel TeleOK Po rejestracji w TeleOK, otrzymujesz dostęp do konta w panelu użytkownika. Twój spersonalizowany panel umożliwia zarządzanie kontem, realizację płatności, dodawanie usług i kont użytkowników, oraz wiele innych. Zapoznaj się z instrukcjami rejestracji oraz menu panelu użytkownika.
Instrukcje Usługi DodaneTeleOK Usługi dodane TeleOK usprawnią funkcjonowanie Twoich linii telefonicznych, kontakt ze światem oraz obsługę klientów. Dowiedz się, jak optymalnie konfigurować usługi dodane dostępne przez Panel TeleOK.
Pytania i problemy Panel TeleOK Dowiedz się, jak możesz przetestować usługi TeleOK bez opłat, jak długo trwa zasilenie Twojego konta po dokonaniu płatności, w jaki sposób pobrać fakturę VAT, czy istnieje możliwość przeniesienia numerów na Twój panel użytkownika, jakie opłaty są pobierane za połączenia na Twoje numery TeleOK.
Pytania Infolinie 801, 800 Infolinie 801, infolinie 800 to łatwe do zapamiętania numery telefoniczne, które podnoszą prestiż firmy. Infolinie wzbogacone o usługi dodane, zwiększą skuteczność połączeń z biurem obsługi klienta. Dowiedz się do czego służą numery Infolinii, czym się różnią numery 800 od 801, jak przenieść numery 800, 801 do TeleOK.
Instrukcje do programów Instrukcje do programów komputerowych służących do telefonowania (softphone)