Usługi Infolinii+ 703 umożliwiają firmom zarabianie na połączeniach telefonicznych. Przychody powstają, gdy firma obsługuje telefonicznie osoby dzwoniące na numer 703. Usługi Infolinii+ 703 są przeznaczone tylko dla firm oraz instytucji.
Za pomocą Infolinii+ 703 firmy mogą dostarczać użytkownikom wyjątkowe, unikalne, profesjonalne usługi. Do obsługi połączeń o tematyce rozrywkowej, dedykowane są numery Infolinii+ 708. Poniżej przedstawiono przykładową listę usług dla poszczególnych numeracji 70x.
Usługi Infolinii+ 703 | Usługi Infolinii+ 708 |
---|---|
- porady prawne - usługi serwisowe IT - obsługę klientów - porady podatkowe - inne porady specjalistyczne: medycyna, turystyka |
- horoskopy - linie dla dorosłych - usługi wróżek - linie randkowe |
Korzyści dla Klientów Infolinii+ 703:
- Pozyskanie nowych źródeł przychodów przez Klienta
- Atrakcyjny, nowatorski system rozliczeń pomiędzy Klientem a użytkownikami
- Pewność uzyskania zapłaty za dostarczoną usługę, punktualne płatności za usługę
- Szeroki zasięg usługi obejmujący całą Polskę oraz wszystkich operatorów sieci komórkowej!
- Szybkie uzyskanie przychodów - uruchomienie usługi bez inwestycji w infrastrukturę
- Możliwość wyboru numeru łatwego do zapamiętania
- Możliwość śledzenia czasu trwania połączeń na numer 703
Jak działa Infolinia+ 703?
- Klient reklamuje nowy numer Infolinii+ 703,
- Całą opłatę za połączenie na numer 703 ponosi osoba dzwoniąca (użytkownik),
- Każdego miesiąca, TeleOK przygotowuje raport z informacją o czasie trwania połączeń na numer 703 oraz przychodem Klienta,
- Klient wystawia fakturę TeleOK zgodnie z ustalonymi warunkami podziału przychodu.
Proponujemy zapoznanie się ze szczegółami rozwiązania Infolinia+ 703. Dalszy opis ułatwi zaplanowanie usługi oraz oszacowanie nowych przychodów.
Rodzaje numerów 703 oraz opłaty dla użytkowników
Numery 703 nazywane są często numerami o podwyższonej opłacie. Wysokość opłaty wnoszonej przez użytkownika jest uzależniona od numeru, na który zadzwoni. TeleOK udostępnia aż 9 rodzajów numerów 703. Każdy z nich charakteryzuje się inną opłatą za korzystanie z usługi. Opłata jest pobierana przez operatora sieci telekomunikacyjnej, z której korzysta użytkownik. Z tego powodu TeleOK nie ma wpływu na jej wysokość.
Poniżej przedstawiono zestawienie dostępnych numerów oraz wysokości opłat wnoszone przez użytkowników. Cyfra następująca za numerem 703 wskazuje taryfę, a tym samym wysokość opłaty.
Numery 703 | Opłata wnoszona przez użytkownika |
---|---|
Za 1 minutę połączenia PLN netto | |
703 1 03 xxx | 0,29 |
703 2 03 xxx | 1,05 |
703 3 03 xxx | 1,69 |
703 4 03 xxx | 2,10 |
703 5 03 xxx | 3,00 |
703 6 03 xxx | 3,46 |
703 7 03 xxx | 4,00 |
703 8 03 xxx | 6,25 |
Za połączenie PLN netto | |
703 9 03 xxx | 8,12 |
Podział przychodu pomiędzy Klientem oraz TeleOK
Podział przychodu polega na wypłacie określonej procentowej części z kwoty wydanej przez użytkowników na połączenia na numer 703. Każde połączenie użytkownika przechodzi przez sieci różnych operatorów telekomunikacyjnych. Z tego powodu, część przychodu pozostaje u tych operatorów, a część kwoty jest wypłacana Klientowi.
W celu uzyskania propozycji, prosimy o kontakt z TeleOK za pomocą formularza.
Obowiązki TeleOK oraz Klienta
W celu prawidłowej realizacji usługi Infolinii+ 703, TeleOK oraz Klient powinni spełnić obowiązkowe wymogi prawne:
- Przed nawiązaniem połączenia, w sieci TeleOK odtwarzane są darmowe komunikaty z informacją o wysokości opłaty,
- TeleOK realizuje systemy antyfraudowe oraz monitoringu ruchu w celu zabezpieczenia użytkowników przed nadużyciami,
- Klient zobowiązany jest do rzetelnego informowania użytkowników o wysokości stawki za połączenie,
- Klient zgłosza numer Infolinii+ 703 do rejestru numerów o podwyższonej opłacie w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej.
Oprócz swojej „finansowej” natury, Infolinie+ 703, na życzenie Klienta mogą zostać wzbogacone o usługi, które w „inteligentny” sposób zarządzają połączeniami przychodzącymi. W celu zapoznania się z systemami przełączeń TeleOK zapraszamy na stronę o pakietach, które z powodzeniem współpracują z Infoliniami 801 oraz Infoliniami+ 703.
Zachęcamy do składania zapytań do TeleOK.
Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja będzie odpowiadać na Państwa oczekiwania i potrzeby.