Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij

Infolinie+ 703

Usługi Infolinii+ 703 umożliwiają firmom zarabianie na połączeniach telefonicznych. Przychody powstają, gdy firma obsługuje telefonicznie osoby dzwoniące na numer 703. Usługi Infolinii+ 703 są przeznaczone tylko dla firm oraz instytucji.

Za pomocą Infolinii+ 703 firmy mogą dostarczać użytkownikom wyjątkowe, unikalne, profesjonalne usługi. Do obsługi połączeń o tematyce rozrywkowej, dedykowane są numery Infolinii+ 708. Poniżej przedstawiono przykładową listę usług dla poszczególnych numeracji 70x.


Usługi Infolinii+ 703 Usługi Infolinii+ 708
- porady prawne
- usługi serwisowe IT
- obsługę klientów
- porady podatkowe
- inne porady specjalistyczne:
  medycyna, turystyka
- horoskopy
- linie dla dorosłych
- usługi wróżek
- linie randkowe

Korzyści dla Klientów Infolinii+ 703:

  • Pozyskanie nowych źródeł przychodów przez Klienta
  • Atrakcyjny, nowatorski system rozliczeń pomiędzy Klientem a użytkownikami
  • Pewność uzyskania zapłaty za dostarczoną usługę, punktualne płatności za usługę
  • Szeroki zasięg usługi obejmujący całą Polskę oraz wszystkich operatorów sieci komórkowej!
  • Szybkie uzyskanie przychodów - uruchomienie usługi bez inwestycji w infrastrukturę
  • Możliwość wyboru numeru łatwego do zapamiętania
  • Możliwość śledzenia czasu trwania połączeń na numer 703

Jak działa Infolinia+ 703?

- Klient zamawia w TeleOK numer 703 i przygotowuje się do udostępnienia usługi,
- TeleOK uruchamia wybrany numer Infolinii+ 703,
- Klient reklamuje nowy numer Infolinii+ 703,
- Klient świadczy usługę Infolinii+ 703 (konsultanci odbierają połączenia),
- Całą opłatę za połączenie na numer 703 ponosi osoba dzwoniąca (użytkownik),
- Każdego miesiąca, TeleOK przygotowuje raport z informacją o czasie trwania połączeń na numer 703 oraz przychodem Klienta,
- Klient wystawia fakturę TeleOK zgodnie z ustalonymi warunkami podziału przychodu.

Proponujemy zapoznanie się ze szczegółami rozwiązania Infolinia+ 703. Dalszy opis ułatwi zaplanowanie usługi oraz oszacowanie nowych przychodów.

Rodzaje numerów 703 oraz opłaty dla użytkowników

Numery 703 nazywane są często numerami o podwyższonej opłacie. Wysokość opłaty wnoszonej przez użytkownika jest uzależniona od numeru, na który zadzwoni. TeleOK udostępnia aż 9 rodzajów numerów 703. Każdy z nich charakteryzuje się inną opłatą za korzystanie z usługi. Opłata jest pobierana przez operatora sieci telekomunikacyjnej, z której korzysta użytkownik. Z tego powodu TeleOK nie ma wpływu na jej wysokość.
Poniżej przedstawiono zestawienie dostępnych numerów oraz wysokości opłat wnoszone przez użytkowników. Cyfra następująca za numerem 703 wskazuje taryfę, a tym samym wysokość opłaty.


Numery 703 Opłata wnoszona przez użytkownika
Za 1 minutę połączenia PLN netto
703 1 03 xxx  0,29
703 2 03 xxx  1,05
703 3 03 xxx  1,69
703 4 03 xxx  2,10
703 5 03 xxx  3,00
703 6 03 xxx  3,46
703 7 03 xxx  4,00
703 8 03 xxx  6,25
Za połączenie PLN netto
703 9 03 xxx  8,12

Podział przychodu pomiędzy Klientem oraz TeleOK

Podział przychodu polega na wypłacie określonej procentowej części z kwoty wydanej przez użytkowników na połączenia na numer 703. Każde połączenie użytkownika przechodzi przez sieci różnych operatorów telekomunikacyjnych. Z tego powodu, część przychodu pozostaje u tych operatorów, a część kwoty jest wypłacana Klientowi.
W celu uzyskania propozycji, prosimy o kontakt z TeleOK za pomocą formularza.

Obowiązki TeleOK oraz Klienta

W celu prawidłowej realizacji usługi Infolinii+ 703, TeleOK oraz Klient powinni spełnić obowiązkowe wymogi prawne:
- Przed nawiązaniem połączenia, w sieci TeleOK odtwarzane są darmowe komunikaty z informacją o wysokości opłaty,
- TeleOK realizuje systemy antyfraudowe oraz monitoringu ruchu w celu zabezpieczenia użytkowników przed nadużyciami,
- Klient zobowiązany jest do rzetelnego informowania użytkowników o wysokości stawki za połączenie,
- Klient zgłosza numer Infolinii+ 703 do rejestru numerów o podwyższonej opłacie w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej.

Oprócz swojej „finansowej” natury, Infolinie+ 703, na życzenie Klienta mogą zostać wzbogacone o usługi, które w „inteligentny” sposób zarządzają połączeniami przychodzącymi. W celu zapoznania się z systemami przełączeń TeleOK zapraszamy na stronę o pakietach, które z powodzeniem współpracują z Infoliniami 801 oraz Infoliniami+ 703.

Zachęcamy do składania zapytań do TeleOK.
Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja będzie odpowiadać na Państwa oczekiwania i potrzeby.