Pakiety usług dla Infolinii 801 TeleOK
Dla wyqody naszych Klientów, wprowadziliśmy trzy predefiniowane pakiety inteligentnych usług dla Infolinii 801.
Pakiet MIKRO - dla małych biur i „start up”
Pakiet MAKRO - duże możliwości
Pakiet IVR MIKRO
Przeznaczony dla firm dla których sam numer 801 jest zbyt skromnym rozwiązaniem.
Daje możliwość przełączenia do wybranego działu poprzedzonego komunikatem powitalnym i informacją o godzinach pracy firmy. Dedykowany dla firm znajdujących się w jednej lokalizacji.
Przykładowa konfiguracja - schemat Pakietu Mikro
(kliknij aby powiększyć)
Dzięki odtworzonym komunikatom klient ma pewność, że dodzwonił się do właściwej firmy. Po godzinach pracy usłyszy podstawowe informacje o firmie. Osoba dzwoniąca samodzielnie wybiera dział z którym się łączy. Pracownik, dotychczas odbierający i przełączający połączenia do działów, może skupić się na innych czynnościach.
Po połączeniu z wybranym działem, w przypadku nieobecności pierwszego z pracowników lub zajętości jego telefonu, połączenie automatycznie trafi do kolejnego pracownika.
Pakiet IVR MAKRO
Dedykowany dla firm i instytucji posiadających kilka biur.
Wszystkie połączenia trafią do wybranych konsultantów w określonym mieście w Polsce. Państwa atutem, będzie zwiększenie liczby odebranych połączeń. W przypadku zajętości linii pracownika, połączenie trafi do kolejnej osoby. Dzięki większej liczbie odebranych połączeń telefonicznych następuje wzrost przychodów Firmy i podniesienie jakości obsługi klienta.
Przykładowa konfiguracja - schemat Pakietu Makro
Dzięki odtworzonym komunikatom klient ma pewność, że dodzwonił się do właściwej firmy. Może również wysłuchać informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę lub wybrać inną wersję językową. Kontrahent ma możliwość wyboru tonowego biura dostępnego w menu (np. : „zakład Ełk - wybierz 1”). Podczas aktywnego połączenia klient ma możliwość przełączenia do głównego menu, aby połączyć się z wybranym oddziałem. (np. : „powrót do menu - wybierz 0”).
Po połączeniu z wybraną lokalizacją, w przypadku nieobecności pierwszego z pracowników lub zajętości jego telefonu, połączenie automatycznie trafi do kolejnego pracownika, itd. Po godzinach pracy, osoba dzwoniąca usłyszy podstawowe informacje o firmie i będzie miała możliwość pozostawienia wiadomości głosowej np. z prośbą o odzwonienie. Wiadomość będzie wysłana na wskazaną skrzynkę email w postaci pliku audio a także będzie oczekiwać na odsłuchanie przez panel TeleOK.
Pakiet MIX
Jest dedykowany dla firm, które chciałyby optymalizować koszty.
Zapewnia możliwość elastycznego dopasowania wykorzystywanych narzędzi komunikacyjnych do zmieniających się warunków rynkowych.
W celu optymalizacji kosztów firmy, TeleOK uruchomi dwa numery Infolinii: 801 - do obsługi połączeń z sieci stacjonarnych oraz strefowy (np. warszawski 22) do obsługi połączeń z sieci komórkowych. Obydwa numery będą działały praktycznie tak samo. W celu obniżenia kosztów nie będzie można dodzwonić się z sieci komórkowych na numer 801.
Przykładowa konfiguracja - schemat Pakietu MIX
Dzięki odtworzonym komunikatom kontrahent ma pewność, że dodzwonił się do właściwej firmy. Po godzinach pracy usłyszy podstawowe informacje dotyczące firmy. Kontrahent ma możliwość samodzielnego wyboru działu w firmie. Osoba, która do tej pory odbierała połączenia i przełączała do działów, może skupić się na innych czynnościach. Po połączeniu z wybranym działem, w przypadku nieobecności pierwszego z pracowników lub zajętości jego telefonu, połączenie trafi do kolejnego pracownika.
Nie ma możliwości dodzwonienia się z sieci komórkowych na numer Infolinii 801-0. Brak możliwości odblokowania połączeń z sieci komórkowych na numer infolinii 801-0.
Inteligentne usługi TeleOK
Oprócz wirtualnego systemu przełączeń (IVR) dla Infolinii 801, dowolny pakiet można wzbogacić o zaawansowane technologicznie rozwiązanie Call Center - system kolejkowania rozmów, Rejestrator połączeń lub możliwość integracji systemu telekomunikacyjnego TeleOK z systemami informatycznymi firmy.
Do obsługi klientów przez dział sprzedaży można wykorzystać usługę Call Center. System będzie łączył tylko do aktywnych w danej chwili pracowników - konsultantów. Daje to pewność, że przy wystarczającej obsadzie, klient nie będzie oczekiwał zbyt długo na obsługę. Opcja Call Center jest dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem TeleOK.
Integracja z systemami Klienta przyspiesza i automatyzuje proces uzyskiwania informacji przez kontrahenta. Za pomocą Integracji może np.: sprawdzić co się dzieje z zamówionym produktem o ile zna numer zamówienia, uzyskać telefon do najbliższego oddziału firmy po wprowadzeniu kodu pocztowego, itp.
Zapraszamy do zapoznania się z Inteligentnymi usługami TeleOK.