Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij

Dlaczego warto uruchomić Infolinię 801?

Korzyści - dlaczego warto korzystać z usług Infolinii 801, 800

1. Wzrost satysfakcji oraz lojalności klientów
- Jeden reklamowany numer Infolinii na całą Polskę
- Dbałość o właściwą obsługę klienta

2. Optymalizacja sposobu pracy pracowników
- Automatyczne przełączanie do właściwych specjalistów
- Podniesienie liczby skutecznych połączeń telefonicznych bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu

3. Wzrost pozytywnego wizerunku firmy
- Numer Infolinii może być łatwy do zapamiętania - proponujemy numery proste, srebrne i złoty
- Numeracja 800/801 postrzegana jest jako prestiżowa

4. Oszczędność na kosztach materiałów reklamowych
- Łatwiej i taniej reklamować jeden numer infolinii, niż kilka lokalnych
- W przypadku zmiany numerów w firmie lub pojawieniu się nowej lokalizacji (biura) – nr infolinii pozostaje bez zmian, zmieniają się jedynie numery docelowe. Ta zmiana jest niezauważalna dla użytkowników, a materiały reklamowe są cały czas aktualne

5. Bezpieczeństwo infrastruktury Klienta – TeleOK nie ingeruje w infrastrukturę telekomunikacyjną Klienta
- Numer infolinii działa wspólnie z istniejącymi liniami telefonicznymi Klienta
- Połączenia wychodzące realizowane są tak jak dotychczas
- Brak barier technicznych w założeniu infolinii
- Infolinia obsługuje połączenia przychodzące

6. Oszczędność w ponoszeniu kosztów na infrastrukturę - Infolinia nie wymaga żadnych nakładów inwestycyjnych od Klienta
- Infolinia jest tworzona w oparciu o system TeleOK
- Klient nie ponosi stałego rocznego kosztu: dedykowanego sprzętu, oprogramowania ani serwisu realizującego funkcje Infolinii

7. Wzrost obrotów firmy poprzez wzrost liczby skutecznych połączeń związanych ze sprzedażą
- Osoba dzwoniąca zawsze uzyska połączenie, dzięki systemowi przełączeń na skonfigurowany wolny numer
- Nie będzie sygnału zajętości linii
- Połączenia których aktualnie nie można obsłużyć, będą oczekiwać w kolejce

8. Dostosowanie do potrzeb rynku poprzez korzystanie z elastycznego rozwiązania
- Szybka zmiana komunikatów w celu dostosowania do prowadzonych kampanii i akcji marketingowych
- Szybka zmiana numerów konsultantów i biur (na takie numery kierujemy połączenia z Infolinii)
- Dowolność w podłączaniu do Infolinii nowego oddziału firmy czy telefonu osoby współpracującej
-Elastyczna konfiguracja, zmieniająca się wraz z potrzebami Klienta

9. Oszczędność przy przeniesieniu numeru
- Średnio 30% oszczędności w porównaniu z fakturami u dotychczasowego dostawcy
- Klient zachowuje dotychczasowy numer infolinii 800, 801
- Bardziej zaawansowane usługi dodane w atrakcyjnej cenie
- Naliczanie opłat zgodnie z konkurencyjnym cennikiem TeleOK
- Przeniesienie numeru trwa ok. 1 miesiąc