Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij

TeleOK

Infolinia:
801 080 056

Rejestrator rozmów TeleOK

Usługa Rejestrator rozmów umożliwia nagrywanie: połączeń przychodzących, wychodzących oraz prowadzonych za pomocą usługi wirtualne Call Center*. Dzięki intuicyjnemu sposobowi konfigurowania oraz innowacyjnym możliwościom, Rejestrator rozmów jest przydatny w działach obsługi klienta, firmach wielo-oddziałowych lub zatrudniających pracowników w modelu Home Office.

Rejestrator rozmów obsługuje się przez dedykowaną konsolę www, przez którą widoczne są wszystkie zarejestrowane nagrania. Rejestrator rozmów posiada intuicyjne możliwości konfiguracji. Pozwala np. określić ,w jakich godzinach połączenia mają być nagrywane, z jakich numerów lub stref numeracyjnych. Można określić także procentową liczbę rejestrowanych połączeń za pomocą funkcji „sito” w celu ograniczenia liczby rejestrowanych połączeń.  

Zarejestrowane rozmowy można przechowywać na serwerach TeleOK przez 1,3 lub 6 miesięcy lub przesłać na serwer FTP Klienta.

Korzyści z zastosowania Rejestratora rozmów

  • Podniesienie jakości obsługi klienta,
  • Poprawienie efektywności pracy,
  • Oszczędności związane z brakiem potrzeby zakupu dedykowanych urządzeń,
  • Podwyższenie stopnia bezpieczeństwa prawnego firmy,
  • Możliwość natychmiastowego uruchomienia,
  • Prosta konfiguracja nie wymagająca wykwalifikowanego personelu.

Rejestrator rozmów umożliwia:

  • Rejestrację wszystkich lub wybranych rozmów telefonicznych,
  • Odsłuchiwanie nagrań oraz prostą obsługę poprzez dedykowaną konsolę www.
  • Monitorowanie prowadzonych rozmów natychmiast po ich zarejestrowaniu,
  • Analizowanie przeprowadzonych rozmów oraz eliminowanie błędów popełnianych przez pracowników podczas rozmów z klientami,
  • Rejestrację zgłoszeń telefonicznych,
  • Elastyczną konfigurację, a w szczególności:
    • określenie godzin, w jakich połączenia będą rejestrowane,
    • wybranie użytkowników lub usług Call Center dla których będą rejestrowane połączenia,
    • wybieranie losowe połączeń przeznaczonych do rejestracji.